17.06.2017. Ключове слово дня - опитування. Сьогодні я згадала деякі навички роботи з формами Google та навчилася створювати тести для дистанційного оцінювання знань учнів.
13.06.2017. Модуль 2 позаду. Він допоміг мені повторити "Навички 21 століття" та переваги використання методу проектів, як то розвиток вміння в учнів самостійно не лише знаходити потрібну інформацію, а й формулювати питання перед початком вивчення теми (причому різних рівнів), що спонукатиме їх до критичного переосміслення предмету вивчення. Це може бути хорошою мотивацією для вивчення предмету деякими учнями. Дякую за даний матеріал.
21.06.2017. Модуль 10 позаду. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. До цього молуля я чітко знала тільки значення цього терміну, але не зовсім уявляла його функції. маючи такий багаж знань, тепер є над чим подумати.
14.06.2017. Модуль 3 завершено! Які ж сьогодні досягнення? Згадала, як створювати тестовий документ, використовуючи форми Google та як одержати результати тестування по обраній темі. Хочу зазначити, що з останнього мого звертання до даних функцій можливості Google разширилися, що звичайно приємно. Новим сьогодні було навчитися правильно ставити основні запитання до теми, що вивчається. Це не так легко, як здається з першого погляду, особливо в моєму улюбленному предметі - математиці. Треба ще тренуватися, щоб навчитися швидко ставити дітям такі питання. Але ці питання набагато цікавіші, ніж ті, що у підручнику!
Коментарі
Дописати коментар